Vores hverdag

Dagene i børnehaven følger en genkendelig rytme, selvom indholdet er forskelligt.

Vi åbner børnehaven om morgenen i storrummet, hvor der er mulighed for morgenmad frem til kl. 7.15.
Hvis barnet har brug for det, har vi et vinkevindue, som der vinkes ved.

Efter morgenmaden er der mulighed for leg og kreative aktiviteter.

I tidsrummet 8.30-9 er der formiddagsfrugt for de børn, der er sultne, og kl. 9 går dagens aktiviteter på stuerne i gang—derfor henstiller vi til, at dit barn er her senest kl. 9.

Der serveres frokost kl. 11.15. Her prioriterer vi nærværet og hyggen omkring det fælles måltid. Vi beder derfor om, at I så vidt muligt ikke henter mellem kl. 11.15 og 12.

Senest kl. 12 er alle ude på legepladsen—medmindre de skal sove til middag.

Vi er på legepladsen indtil kl. 14 - hvis vi da ikke bliver ude resten af dagen.
Kl. 14 samles alle børn til eftermiddagsmad indenfor eller udenfor - det afhænger af menuen og vejret.

Hvis dagens program er lavet om, fordi vi skal på tur eller lignende, bliver forældrene orienteret via AULA.